Prihláste sa k odberu nášho newslettera a získajte až -15% zľavu z prvého nákupu. < Registrácia >
Doručenie zdarma od 49,00 €

Predpisy obchodu

AGB - BIOSHI S.A.

Predpisy obchodu

§ 1. Definície

  1. Predpis – tento Predpis, ktorý ustanovuje pravidlá uzatvárania zmlúv o predaji na diaľku prostredníctvom Internetového obchodu, pravidlá plnenia týchto zmlúv, práva a povinnosti strán Zmluvy o predaji na diaľku a pravidlá reklamného konania. Pokiaľ ide o služby poskytované elektronickou formou, Predpis sa primerane považuje za predpis podľa čl. 8 zákona z 18. júla 2002 o poskytovaní služieb elektronickou formou (znenie zákona: Zbierka zákonov 2020, poz. 344).
  2. Klient – fyzická osoba s plnou spôsobilosťou na právne úkony, právnická osoba alebo organizačná jednotka bez právnej subjektivity, ktorej zákon priznáva právnu spôsobilosť, ktorá uzatvára so Predávajúcim Zmluvu o predaji na diaľku.
  3. Spotrebiteľ – fyzická osoba, ktorá s podnikateľom vykonáva právny úkon nesúvisiaci priamo s jej podnikateľskou alebo profesionálnou činnosťou.
  4. Individuálny podnikateľ – fyzická osoba uzatvárajúca Zmluvu o predaji na diaľku priamo súvisiacu s jej podnikateľskou činnosťou, pokiaľ z obsahu tejto zmluvy vyplýva, že táto činnosť nemá pre túto osobu charakter profesionálnej činnosti vyplývajúcej najmä z predmetu vykonávanej podnikateľskej činnosti, sprístupnenej na základe predpisov o Centrálnej evidencii a informáciách o podnikaní.
  5. Podnikateľ – fyzická osoba, právnická osoba alebo organizačná jednotka bez právnej subjektivity, ktorej zákon priznáva právnu spôsobilosť, ktorá vykonáva podnikateľskú alebo profesionálnu činnosť vo vlastnom mene.
  6. Predávajúci:
    BIOSHI S.A.
    Tel.: +48 788 208 018
    eBio24.sk
    E-Mail: kontakt@ebio24.sk
    DIČ (NIP): PL6762649713
    REGON: 526170605
    Sídlo Predávajúceho: Jasnogórska 1, 31-358 Kraków

  7. Internetový obchod – internetová stránka prevádzkovaná Predávajúcim, dostupná na elektronických adresách: ebio24.sk, prostredníctvom ktorej Klient môže získať informácie o Tovare a jeho dostupnosti a zakúpiť Tovar alebo objednať poskytnutie služby.
  8. Zmluva o predaji na diaľku – zmluva o predaji Tovaru/zmluva o poskytnutí Digitálnej služby alebo Digitálneho obsahu (ak je to relevantné), uzatváraná prostredníctvom Internetového obchodu.
  9. Tovar – hnuteľná vec, ktorú si Klient môže zakúpiť v Internetovom obchode.
  10. Digitálna služba – služba umožňujúca Spotrebiteľovi:
    10.1. vytvárať, spracovávať, uchovávať alebo pristupovať k údajom v digitálnej podobe;
    10.2. zdieľať údaje v digitálnej podobe, ktoré boli odoslané alebo vytvorené Spotrebiteľom alebo inými používateľmi tejto služby;
    10.3. iné formy interakcie prostredníctvom údajov.
  11. Digitálny obsah – údaje vytvorené a poskytnuté v digitálnej podobe.
  12. Zásady ochrany osobných údajov a cookies Internetového obchodu – dokument ustanovujúci podrobné pravidlá spracúvania osobných údajov a používania cookies. Zásady ochrany osobných údajov a cookies sú dostupné na stránkehttps://ebio24.sk/sk/privacy-and-cookie-notice.
  13. Trvalé médium – materiál alebo nástroj umožňujúci Klientovi alebo Predávajúcemu uchovávať informácie adresované osobne jemu spôsobom, ktorý umožňuje prístup k týmto informáciám v budúcnosti po primeranú dobu, na účely, ktorým tieto informácie slúžia, a umožňuje obnovenie uložených informácií v nezmenenej podobe, najmä e-mail.
  14. Elektronický objednávkový formulár – elektronický postup na zadanie objednávky sprístupnený Predávajúcim pre Kupujúceho.
  15. Elektronický formulár na vrátenie tovaru – elektronický postup na vykonanie vrátenia sprístupnený Predávajúcim pre Kupujúceho; dostupný na adrese https://ebio24.sk/sk/returns-open.html.
  16. Elektronický reklamačný formulár – elektronický postup na podanie reklamácie sprístupnený Predávajúcim pre Kupujúceho; dostupný na adrese: https://ebio24.sk/sk/rma-open.html.
  17. Odoslanie objednávky – potvrdenie objednávky kliknutím Klienta na tlačidlo „Objednávam a platím“, považované za učinenie záväzného prejavu vôle Klienta uzatvoriť so Predávajúcim Zmluvu o predaji na diaľku.
  18. Účet –súbor údajov uložených v Internetovom obchode a v informačno-komunikačnom systéme Predávajúceho týkajúcich sa konkrétneho Klienta a jeho objednávok a uzatvorených Zmlúv o predaji na diaľku, pomocou ktorého Klient môže zadávať objednávky, a v príslušnom čase ich zrušiť alebo upraviť a uzatvárať Zmluvy o predaji na diaľku.
  19. Hodnotenie obsluhy objednávky alebo hodnotenie jednotlivých Tovarov – subjektívne vyjadrenia a hodnotenia udelené formou hviezdičiek od 1 do 5.

§ 2. Všeobecné ustanovenia

  1. Druhy a rozsah služieb poskytovaných elektronickou formou:
    1.1. uzatváranie Zmlúv o predaji online – v rozsahu Tovarov predávaných v Internetovom obchode,
    1.2. pravidlá registrácie a používania Účtu v rámci Internetového obchodu,
    1.3. pridávanie hodnotení, komentárov a recenzií – Klient môže pridať hodnotenie alebo komentár k svojej objednávke,
    1.4. odosielanie e-mailových správ, ktorými Predávajúci potvrdzuje prijatie objednávky, prípadné prijatie platby a prijatie objednávky na spracovanie.
  2. Používanie Internetového obchodu je možné za predpokladu, že informačný systém, ktorý používa Klient, spĺňa nasledujúce minimálne technické požiadavky:
    2.1. internetové prehliadače v aktuálnej verzii, napr.:
    2.1.1. Firefox
    2.1.2. Chrome
    2.1.3. Microsoft Edge
    2.2. ľubovoľný program na prehliadanie súborov vo formáte PDF.
  3. Obsah uverejnený na stránkach Internetového obchodu, vrátane popisov Tovarov a cien, predstavuje len pozvanie na uzatvorenie zmluvy v zmysle čl. 71 zákona z 23. apríla 1964 Občiansky zákonník (znenie zákona: Zbierka zákonov 2022, poz. 1360 s neskoršími zmenami).
  4. Predávajúci sprístupňuje tento Predpis spolu s Prílohami prostredníctvom odkazu umiestneného na hlavnej stránke pred uzatvorením Zmluvy o predaji na diaľku, počas jej trvania a po jej ukončení. Kupujúci si ho môže stiahnuť a vytlačiť..
  5. Za účelom zabezpečenia bezpečnosti prenosu správ a údajov v súvislosti s poskytovanými službami, Internetový obchod prijíma technické a organizačné opatrenia primerané úrovni bezpečnosti poskytovaných služieb, najmä opatrenia zabraňujúce neoprávnenému získavaniu a modifikácii osobných údajov prenášaných cez internet.

§ 3. Objednávky

  1. Objednávku v Internetovom obchode je možné uskutočniť prostredníctvom Účtu alebo zvoliť možnosť nákupu bez registrácie, v ktorom prípade sa vytvorí interný účet, na základe ktorého môže Klient vytvoriť Účet. Interný účet je udržiavaný až do vymazania údajov zo systému alebo zablokovania Účtu.
  2. Klient zadáva objednávku prostredníctvom Elektronického objednávkového formulára dostupného na jednej zo stránok Internetového obchodu.
  3. Po riadnom zadaní objednávky Klientom Predávajúci odošle na e-mailovú adresu Klienta informáciu o zadaní objednávky. Táto informácia nie je potvrdením prijatia ponuky Klienta. Je len informáciou, že Predávajúci objednávku obdržal.
  4. Následne Predávajúci overuje, či je možné objednávku prijať na realizáciu.
  5. Ak Predávajúci objednávku Klienta prijme, zašle mu elektronicky informáciu o potvrdení objednávky na realizáciu. Od okamihu prijatia takého vyhlásenia Klientom sa medzi stranami uzatvára Zmluva o predaji na diaľku.
  6. Výber objednávaných Tovarov sa vykonáva ich pridaním do košíka. Elektronický objednávkový formulár uvádza napr. ktoré Tovary, za akú cenu a v akom množstve chce Klient objednať na zvolenú adresu. Klient vykonáva príslušné technické kroky na základe zobrazovaných upozornení.
  7. Po zadaní všetkých potrebných údajov Klientom sa zobrazí súhrn zadaných objednávok. Súhrn objednávky obsahuje informácie o: údajoch identifikujúcich Predávajúceho, predmete objednávky, jednotkovej a celkovej cene objednaných Tovarov, vrátane nákladov na doručenie a iných, ak existujú, zvolenej platobnej metóde, zvolenom spôsobe doručenia, čase a nákladoch na doručenie.
  8. Ak predmetom zmluvy je poskytovanie Digitálneho obsahu alebo Digitálnych služieb, ktoré nie sú uložené na materiálnom nosiči alebo služieb poskytovaných elektronicky či na diaľku – Spotrebiteľ v dodatočnom checkboxe, vyžadovanom pre zadanie objednávky a nachádzajúcom sa v Elektronickom objednávkovom formulári, vyjadruje súhlas: „Súhlasím s dodaním digitálneho obsahu, ktorý nie je uložený na materiálnom nosiči alebo so začatím poskytovania služby pred uplynutím 14 dní od uzatvorenia zmluvy a beriem na vedomie stratu práva na odstúpenie od zmluvy“. Predávajúci potvrdí prijatie uvedeného súhlasu e-mailom.
  9. Pre zadanie Objednávky je potrebné zadať v Elektronickom objednávkovom formulári osobné údaje označené ako povinné, akceptovať obsah Predpisu a odoslať objednávku stlačením tlačidla „Objednávam a platím“.
    1. 9.1 Odoslanie Elektronického objednávkového formulára Klientom predstavuje záväzný prejav vôle uzatvoriť Zmluvu o predaji na diaľku v súlade s obsahom tohto Predpisu.
    2. 9.2 Zmluva o predaji na diaľku sa považuje za uzatvorenú okamihom prijatia Elektronického objednávkového formulára Predávajúcim, čo potvrdzuje zobrazenie správy Klientovi potvrdzujúcej prijatie objednávky a uvedenie jej čísla.
    3. 9.3 Po uzatvorení Zmluvy o predaji na diaľku Klient obdrží e-mailové potvrdenie objednávky obsahujúce: potvrdenie prijatia objednávky a konečné potvrdenie všetkých podstatných prvkov Objednávky a všeobecných podmienok uzatvorenej Zmluvy o predaji na diaľku (Predpis Internetového obchodu spolu s Prílohami č. 1 a 2), údaje o Predávajúcom, zodpovednosti Predávajúceho za kvalitu poskytovania, o službách poskytovaných Predávajúcim po predaji a o spôsobe a dôsledkoch odstúpenia od zmluvy. Poučenie o spôsobe a dôsledkoch odstúpenia od zmluvy je obsiahnuté v Prílohe č. 1.
    4. 9.4 Do začatia realizácie objednávky Predávajúcim:
      1. 9.4.1 Klient môže zmeniť svoju objednávku prostredníctvom technického riešenia dostupného na stránke Elektronického objednávkového formulára a opätovným prechodom celej cesty zadania objednávky. Zmena objednávky sa uskutočňuje podaním novej, ktorá nahrádza pôvodnú objednávku. Prípadne, platba vykonaná Klientom sa započíta na novú objednávku, a v prípade preplatku je vrátená na bankový účet, z ktorého bola platba vykonaná.
      2. 9.4.2 Klient môže zrušiť svoju objednávku výberom možnosti „zrušiť objednávku“ dostupnej na stránke Elektronického objednávkového formulára.
    5. 9.5 V prípade zrušenia objednávky Klientom Predávajúci vráti prijatú platbu do 3 pracovných dní. Vrátenie platby sa uskutoční rovnakým spôsobom platby, aký použil Klient.
    6. 9.6 Doba realizácie Objednávky je od 1 do 10 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy.
    7. 9.7 Tovary vybrané Klientom v Internetovom obchode, ktoré nie sú na sklade v čase realizácie objednávky, môžu byť nahradené Tovarom rovnakého druhu, ale inej značky.
    8. 9.8 Pri zostavovaní zoznamu Tovarov pre objednávku má Klient možnosť pri každom vybranom Tovare zvoliť možnosť „Akceptovať náhrady“. O náhradách bude používateľ informovaný v súhrne realizácie objednávky, ktorý obdrží formou e-mailovej správy. Používateľ má právo odmietnuť prijatie náhrad.
    9. 9.9 V prípade nedostupnosti časti Tovarov zahrnutých v objednávke Predávajúci zrealizuje objednávku v rozsahu, v akom je to možné. V zvyšnom rozsahu Predávajúci objednávku zruší a o tom informuje Klienta prostredníctvom e-mailovej adresy uvedenej Klientom. V rozsahu, v akom bola objednávka realizovaná, môže Klient odstúpiť od zmluvy podľa pravidiel uvedených v § 6 tohto Predpisu.
    10. 9.10 Ak si Klient zvolil spôsob platby za objednaný Produkt iný než dobierku u Dodávateľa, Predávajúci je povinný v prípade čiastočného zrušenia objednávky vrátiť Klientovi zaplatenú čiastku za časť objednávky, ktorá bola zrušená, do 14 (štrnásť) dní od dňa zrušenia objednávky Klientom.
    11. 9.11 Všetky ceny uvedené v Internetovom obchode sú cenami vrátane dane (obsahujú daň z tovarov a služieb, ktorá podľa produktu vyplýva priamo z všeobecne záväzných právnych predpisov, vrátane zákona z 11. marca 2004 o dani z tovarov a služieb (znenie zákona: Zbierka zákonov 2022, poz. 931 s neskoršími zmenami)).
    12. 9.12 Cena doručenia Objednávky závisí od formy doručenia. V prípade výberu doručenia sa k cene automaticky pripočíta cena doručenia, ktorá sa automaticky pripočíta k cene Objednávky.
    13. 9.13 K cene sa ďalej pripočíta poplatok za službu s názvom EkoBalíček.
    14. 9.14 Služba EkoBalíček je povinná.
    15. 9.15 Cena EkoBalíček závisí od hodnoty objednávky. Informácie o kritériách stanovenia ceny EkoBalíka obdrží Klient pred zadaním Objednávky.

    § 4. Platba

    1. Internetový obchod ponúka možnosť platby formou predplatenia, na dobierku (s platbou na účet po doručení). Možnosť platby s odloženou lehotou splatnosti je možná v individuálne dohodnutých prípadoch so Predávajúcim.
    2. Platbu za Tovar je možné uskutočniť spôsobom zvoleným v čase zadania objednávky v Elektronickom objednávkovom formulári.
    3. Aktuálne dostupné spôsoby platby formou predplatenia v Internetovom obchode sú dostupné na adrese: https://ebio24.sk/sk/payments

    § 5. Doručenie

    1. V Elektronickom objednávkovom formulári Klient vykonáva výber spôsobu doručenia prostredníctvom označenia zvoleného výberu.
    2. V prípade, že Klient neprevezme Tovar, čo bude mať za následok jeho vrátenie Predávajúcemu – Predávajúci môže odstúpiť od Zmluvy o predaji, po predchádzajúcom vyzvaní Klienta e-mailovou správou uvedenou v procese nákupu na splnenie zmluvy. Odstúpenie od zmluvy sa uskutoční prostredníctvom oznámenia Klientovi vo forme e-mailovej správy.
    3. V situácii uvedenej v bode 2 je Predávajúci povinný neodkladne vrátiť Klientovi prijatú platbu za Tovar zakúpený Klientom.
    4. Aktuálne dostupné spôsoby doručenia v Internetovom obchode sú dostupné na adrese:https://ebio24.sk/sk/delivery

    § 6. Odstúpenie od zmluvy – elektronický formulár na vrátenie

    1. Spotrebiteľ, ktorý uzatvoril Zmluvu o predaji na diaľku, môže od nej odstúpiť do 14 dní bez udania dôvodu. V prípade odstúpenia od Zmluvy o predaji na diaľku sa zmluva považuje za nezavretú.
    2. Právo na odstúpenie od zmluvy podľa pravidiel uvedených v § 6 a § 7 tohto Predpisu patrí aj individuálnemu podnikateľovi. Ak sa v § 6 a § 7 tohto Predpisu hovorí o Spotrebiteľovi, rozumie sa tým aj individuálny podnikateľ.
    3. V prípade odstúpenia od zmluvy – Spotrebiteľ nesie len priame náklady na vrátenie Tovaru.
    4. Vyhlásenie Spotrebiteľa musí jednoznačne vyjadrovať jeho vôľu odstúpiť od zmluvy, najmä Spotrebiteľ môže:
      1. 4.1 využiť elektronický formulár na vrátenie dostupný na stránke Internetového obchodu: https://ebio24.sk/sk/returns-open.html.
      2. 4.2 odstúpiť od zmluvy použitím formulára odstúpenia od zmluvy, ktorý je Prílohou č. 2 – zaslaním na adresu sídla Predávajúceho,
      3. 4.3 Predávajúci neodkladne potvrdí na Trvalom nosiči prijatie vyhlásenia o odstúpení od zmluvy podaného spôsobom uvedeným v bodoch 1 a 2.
    5. Na zachovanie lehoty stačí odoslať vyhlásenie pred jej uplynutím.
    6. Bežná lehota na odstúpenie od zmluvy začína plynúť:
      1. 6.1 pre zmluvu, pri ktorej Predávajúci odovzdáva vec, pričom je povinný previesť jej vlastníctvo – od prevzatia Tovaru Spotrebiteľom alebo osobou treťou určenou Spotrebiteľom, okrem dopravcu; a v prípade zmluvy, ktorá:
        1. 6.1.1 zahŕňa viacero vecí dodávaných samostatne, po častiach alebo dávkach – od prevzatia poslednej veci, dávky alebo časti,
        2. 6.1.2 spočíva v pravidelnom dodávaní vecí počas určenej doby – od prevzatia prvej veci;
      2. 6.2 pre ostatné zmluvy – od dňa uzatvorenia zmluvy..
  10. Formulár vyhlásenia o odstúpení od zmluvy (Príloha č. 2 tohto Predpisu) a informácie týkajúce sa uplatnenia práva na odstúpenie od zmluvy (Príloha č. 1 tohto Predpisu) sú poskytované elektronicky.
  11. V prípade odstúpenia od zmluvy o dodaní Digitálneho obsahu alebo Digitálnej služby môže Predávajúci zabrániť Spotrebiteľovi v ďalšom používaní Digitálneho obsahu alebo Digitálnej služby, najmä zablokovaním prístupu Spotrebiteľa k Digitálnemu obsahu alebo Digitálnej službe.
  12. V prípade odstúpenia od Zmluvy o dodaní Digitálneho obsahu alebo Digitálnej služby je Spotrebiteľ povinný prestať používať daný Digitálny obsah alebo Digitálnu službu a neposkytovať ich tretím osobám.
  13. Právo odstúpiť od Zmluvy o predaji na diaľku nepatrí pre zmluvy uvedené v § 38 zákona z 30.05.2014 (Zbierka zákonov 2019, poz. 134) o právach spotrebiteľa, najmä pre zmluvy:
    1. 10.1 o poskytovaní služieb, za ktoré je Spotrebiteľ povinný zaplatiť cenu, ak Predávajúci poskytol službu úplne s výslovným a predchádzajúcim súhlasom Spotrebiteľa, ktorý bol informovaný pred začatím poskytovania, že po splnení služby Predávajúcim stratí právo odstúpiť od zmluvy a berie to na vedomie,
    2. 10.2 v ktorých cena alebo odmena závisí od výkyvov na finančnom trhu, nad ktorými podnikateľ nemá kontrolu, a ktoré môžu nastať pred uplynutím lehoty na odstúpenie od zmluvy,
    3. 10.3 ktorých predmetom plnenia je vec nehotová, vyrobená podľa špecifikácie Spotrebiteľa alebo slúžiaca na uspokojenie jeho individualizovaných potrieb,
    4. 10.4 ktorých predmetom plnenia je vec dodaná v zapečatenom obale, ktorú po otvorení obalu nie je možné vrátiť z dôvodu ochrany zdravia alebo hygienických dôvodov, ak bol obal otvorený po doručení,
    5. 10.5 ktorých predmetom plnenia sú zvukové alebo obrazové záznamy alebo počítačové programy dodané v zapečatenom obale, ak bol obal otvorený po doručení,
    6. 10.6 o dodávanie Digitálneho obsahu nedodávaného na materiálnom nosiči, za ktorý je Spotrebiteľ povinný zaplatiť cenu, ak Predávajúci začal poskytovanie s výslovným a predchádzajúcim súhlasom Spotrebiteľa, ktorý bol informovaný pred začatím poskytovania, že po splnení služby Predávajúcim stratí právo odstúpiť od zmluvy a berie to na vedomie,
    7. 10.7 ktorých predmetom je vec podliehajúca rýchlej skaze alebo s krátkou dobou použiteľnosti, a v ktorých predmetom plnenia sú veci, ktoré po doručení vzhľadom na svoj charakter zostávajú neoddeliteľne spojené s inými vecami,
    8. 10.8 o dodávanie novín, periodík alebo časopisov, okrem zmluvy o predplatnom,
    9. 10.9 uzatvorených prostredníctvom verejnej aukcie,
    10. 10.10 o poskytovanie služieb v oblasti ubytovania, iných než na účely bývania, prepravy vecí, prenájmu automobilov, gastronómie, služieb súvisiacich s voľným časom, zábavou, športom alebo kultúrou, ak je v zmluve uvedený deň alebo obdobie poskytovania služby,
    11. 10.11 v ktorých predmetom plnenia sú alkoholické nápoje, ktorých cena bola dohodnutá pri uzatvorení zmluvy o predaji a ktorých dodanie môže nastať až po uplynutí 30 dní a ktorých hodnota závisí od výkyvov na trhu, nad ktorými podnikateľ nemá kontrolu.

§ 7. Dôsledky odstúpenia od zmluvy

  1. Predávajúci v lehote 14 dní od doručenia vyhlásenia o odstúpení od Zmluvy o predaji veci vráti Spotrebiteľovi všetky platby, ktoré Spotrebiteľ uskutočnil, vrátane nákladov na doručenie, zodpovedajúcich najlacnejšiemu spôsobu doručenia ponúkanému Predávajúcim.
    1. 1.1 Vrátenie platby sa uskutoční rovnakým spôsobom platby, aký použil Spotrebiteľ.
    2. 1.2 Ak Spotrebiteľ na uplatnenie práva na odstúpenie využije Elektronický formulár na vrátenie, prostriedky budú vrátené zvoleným spôsobom a na bankový účet uvedený Spotrebiteľom.
    3. 1.3 Ak Predávajúci nenavrhol, že sám vyzdvihne Tovar od Spotrebiteľa, môže pozastaviť vrátenie prijatých platieb do chvíle, kým obdrží Tovar späť alebo doklad o jeho odoslaní Spotrebiteľom, podľa toho, ktorá udalosť nastane skôr.
  2. Predávajúci môže navrhnúť Spotrebiteľovi, že sám vyzdvihne vec. Ak však Predávajúci takýto návrh neučinil – Spotrebiteľ je povinný vrátiť vec Predávajúcemu (alebo osobe oprávnenej Predávajúcim na prevzatie) neodkladne, najneskôr však do 14 dní odo dňa, kedy odstúpil od zmluvy. Na zachovanie lehoty stačí odoslať vec pred jej uplynutím. Tovar, ktorý Spotrebiteľ vracia, je potrebné zaslať na adresu sídla Predávajúceho.
  3. Spotrebiteľ je zodpovedný za zníženie hodnoty Tovaru, ktoré vzniklo používaním Tovaru spôsobom presahujúcim nevyhnutné na zistenie charakteru, vlastností a fungovania Tovaru.
  4. Spotrebiteľ nemôže odstúpiť od zmluvy, ak sa Digitálny obsah alebo Digitálna služba dodávajú výmenou za zaplatenie ceny a nezhoda Digitálneho obsahu alebo Digitálnej služby so zmluvou je nepodstatná.
  5. Predávajúci môže požadovať vrátenie materiálneho nosiča, na ktorom bol Digitálny obsah dodaný, v lehote 14 dní od doručenia vyhlásenia Spotrebiteľa o odstúpení od zmluvy. Spotrebiteľ vráti nosič neodkladne a na náklady Predávajúceho.
  6. Predávajúci je povinný vrátiť cenu len za časť Digitálneho obsahu alebo Digitálnej služby, ktorá je v rozpore so zmluvou, a za Digitálny obsah alebo Digitálnu službu, ktorých povinnosť dodania zanikla v dôsledku odstúpenia od zmluvy.

§ 8. Reklamácia

  1. Reklamáciu z dôvodu vady Tovaru alebo nezrovnalosti Tovaru so Zmluvou o predaji na diaľku je možné podať:
    1. 1.1 prostredníctvom Elektronického reklamného formulára;
    2. 1.2 písomne na adresu sídla Predávajúceho alebo e-mailom na adresu kontakt@ebio24.sk
  2. V oznámení je potrebné uviesť vadu, ktorú má Tovar podľa názoru Kupujúceho, požiadavky voči Predávajúcemu a, ak je to možné – zdokumentovať uvedenú vadu a predložiť doklad o kúpe Tovaru v Internetovom obchode. Predávajúci je povinný odpovedať na reklamáciu do 14 dní od jej doručenia. Ak v uvedenej lehote neodpovie, považuje sa to za uznanie reklamácie. Odpoveď na reklamáciu Predávajúci doručuje Kupujúcemu písomne alebo na Trvalom nosiči.
  3. Kroky, ktoré musí Kupujúci vykonať na podanie reklamácie, vrátane spôsobu doručenia reklamovaného Tovaru Predávajúcemu, sú uvedené v jednotlivých krokoch Elektronického reklamného formulára.
  4. V prípade, že Predávajúci uzná reklamáciu za opodstatnenú: náklady na výmenu, opravu, vrátane nákladov na doručenie súvisiace s reklamáciou Tovaru, znáša Predávajúci.
  5. Predávajúci je zodpovedný voči Spotrebiteľovi, ako aj voči individuálnemu podnikateľovi, za nezrovnalosť Tovaru so Zmluvou o predaji na diaľku podľa pravidiel vyplývajúcich zo zákona z 30.05.2014 o právach spotrebiteľa.
    1. 5.1 Predávajúci nesie zodpovednosť za nezrovnalosť Tovaru so Zmluvou o predaji na diaľku, ktorá existovala v čase jeho dodania a prejavila sa do dvoch rokov od tohto momentu, pokiaľ Predávajúci neurčil dlhšiu dobu spotreby Tovaru.
    2. 5.2 Predávajúci vykoná opravu alebo výmenu Tovaru do 14 dní od uznania reklamácie. Náklady na opravu alebo výmenu, vrátane najmä poštovného, prepravy, práce a materiálov, znáša Predávajúci.
    3. 5.3 Spotrebiteľ poskytne Predávajúcemu Tovar určený na opravu alebo výmenu. Predávajúci Tovar preberá na svoje náklady.
  6. Predávajúci je povinný dodať Tovary bez vád a je zodpovedný voči Podnikateľovi za vady zakúpeného Tovaru podľa pravidiel ustanovených Občianskym zákonníkom.
  7. Dodávanie Digitálneho obsahu alebo Digitálnej služby Spotrebiteľovi alebo individuálnemu podnikateľovi sa uskutočňuje podľa pravidiel vyplývajúcich zo zákona z 30.05.2014 o právach spotrebiteľa.
    1. 7.1 Digitálny obsah sa považuje za dodaný, keď bol Digitálny obsah alebo prostriedok umožňujúci prístup k Digitálnemu obsahu alebo jeho stiahnutie sprístupnený Spotrebiteľovi alebo fyzickému či virtuálnemu zariadeniu, ktoré si Spotrebiteľ sám vybral na tento účel, alebo keď Spotrebiteľ alebo také zariadenie k nemu získali prístup.
    2. 7.2 Digitálna služba sa považuje za dodanú, keď Spotrebiteľ alebo fyzické či virtuálne zariadenie, ktoré si Spotrebiteľ sám vybral na tento účel, k nej získali prístup.
    3. 7.3 Predávajúci zabezpečí, aby Digitálny obsah alebo Digitálna služba boli v súlade so zmluvou do 21 dní od okamihu, keď bol Predávajúci informovaný Spotrebiteľom o nezrovnalosti so zmluvou, a bez nadmerných nepríjemností pre Spotrebiteľa, pričom zohľadní ich charakter a účel, na ktorý sa používajú. Náklady na uvedenie Digitálneho obsahu alebo Digitálnej služby do súladu so Zmluvou znáša Predávajúci.

§ 9. Hodnotenia

  1. Hodnotenie týkajúce sa spracovania objednávky alebo hodnotenie týkajúce sa Tovaru je možné umiestniť počas návštevy Internetového obchodu kliknutím na rozhranie umiestnené pri Tovare alebo kliknutím na odkaz uvedený v e-mailovej správe. Pridanie Hodnotenia je dobrovoľné a bezplatné. V rámci jednej objednávky má Klient možnosť pridať uvedené Hodnotenie iba raz.
  2. V rámci uvedeného Hodnotenia môže Klient udeliť hodnotenie formou hviezdičiek od 1 do 5 a pridať slovný komentár obmedzený na 65 535 znakov.
  3. Hodnotenia sú uchovávané a verejne prezentované na stránke Internetového obchodu, ako aj na webových stránkach https://trustedreviews.idosell.com
  4. Predávajúci overuje Hodnotenia pomocou e-mailovej adresy, ktorá bola použitá v procese nákupu daného Tovaru. Hodnotenie, ktoré bolo umiestnené osobou používajúcou e-mail, ktorý bol použitý v procese nákupu, sa na stránke Obchodu označuje ako „hodnotenie potvrdené nákupom“. Každé iné Hodnotenie sa označuje ako „hodnotenie nepotvrdené nákupom“.
  5. Predávajúci môže zverejňovať Hodnotenia týkajúce sa daného Tovaru z iných svojich Internetových obchodov.
  6. Predávajúci nemení Hodnotenia ani z hľadiska obsahu, ani priradených hviezdičiek.
  7. Kupujúci nesie výlučne a samostatne zodpovednosť za vyjadrenia v rámci Hodnotenia. Predávajúci je oprávnený Hodnotenie odstrániť na základe ustanovení zákona a tohto Regulaminu.
  8. Je neprípustné zverejňovať obsah, ktorý obsahuje nepravdivé, zavádzajúce, vulgárne, agresívne alebo urážlivé informácie, alebo obsah, ktorý je zjavne v rozpore s dobrou morálkou. Rovnako je neprípustné zverejňovať obsah protizákonného charakteru, porušujúci práva tretích osôb alebo predstavujúci nekalú súťaž.
  9. Klient sa zaväzuje nezverejňovať obsah, ktorý obsahuje odkazy na externé internetové služby, majúce propagačný alebo reklamný charakter, alebo obsahujúce osobné údaje tretích osôb.
  10. Na výslovnú žiadosť Klienta môže byť obsah Hodnotenia skrytý pred ostatnými používateľmi Obchodu, avšak pridelené hodnotenie formou hviezdičiek sa započítava do celkového hodnotenia Obchodu a Tovaru.

§ 10. Duševné vlastníctvo

  1. Klient prehlasuje, že mu nepatria žiadne práva, vrátane autorských práv alebo práv súvisiacich k Hodnoteniam a vyjadreniam, ktoré zverejnil, okrem práva používať Internetový obchod spôsobom určeným v tomto Regulamente. Klient nie je oprávnený akokoľvek uchovávať, rozmnožovať, sprístupňovať, zverejňovať alebo šíriť obsah, pokiaľ takéto oprávnenie nevyplýva zo zákona alebo z tohto Regulamentu.
  2. Klient nie je oprávnený akokoľvek zasahovať do obsahu, najmä nie je oprávnený zasahovať do obsahu, štruktúry, formy, grafiky, mechanizmu fungovania ani iných prvkov Internetového obchodu.
  3. Klientom zverejnené Hodnotenia v Internetovom obchode, ktoré predstavujú diela v zmysle zákona z 4.2.1994 o autorskom práve a právach súvisiacich (ďalej len „zákon“), udeľujú Predávajúcemu nevýhradnú, bezplatnú, časovo a územne neobmedzenú licenciu na využívanie týchto diel Predávajúcim, vrátane práva udeliť sublicenciu, ktorá zahŕňa verejné sprístupnenie diela tak, aby k nemu mal každý prístup na mieste a v čase podľa vlastného výberu (Internet). Licencia sa udeľuje vo vzťahu ku všetkým známym spôsobom využitia v čase jej udelenia, najmä k nasledovným spôsobom využitia:
    1. 3.1. uchovávanie a rozmnožovanie diela akoukoľvek technikou – najmä tlačovou, reprografickou, magnetického záznamu, digitálnou technikou, tj. s použitím akýchkoľvek techník na akomkoľvek audiovizuálnom alebo vizuálnom nosiči, najmä na audiovizuálnych diskoch, CD, počítačových diskoch, v multimediálnej sieti vrátane internetu a súvisiacich online službách, ako aj rozmnožovanie, uchovávanie, využívanie na internete, v reklame, rozmnožovanie záznamu v elektronickej forme v pamäti počítača, ako aj v interných a externých sieťach;
    2. 3.2. využívanie celku, časti alebo akýchkoľvek prvkov diela s možnosťou úpravy vyplývajúcej z povahy daného internetového média – vo všetkých vydaniach, najmä internetových, digitálnych, v bulletinoch a informáciách, samostatne alebo v spojení s inými dielami alebo časťami diel; využívanie celku alebo časti na účely propagácie a reklamy, najmä formou audiovizuálnej, audio alebo mediálnej reklamy;
    3. 3.3. obchodovanie s originálom alebo kópiami, na ktorých je dielo uchované – uvedenie do obehu, zapožičanie, prenájom originálu alebo kópií;
    4. 3.4. šírenie diela iným spôsobom než je uvedené vyššie – verejné predvedenie, vystavenie, zobrazenie, prehranie, vysielanie a opätovné vysielanie, ako aj verejné sprístupnenie diela tak, aby k nemu mal každý prístup na mieste a v čase podľa vlastného výberu;
    5. 3.5. využívanie diel na propagačné a marketingové účely.
  4. Odstránenie Konta Klientom alebo Hodnotenia v súlade s § 9 ods. 8 nemá vplyv na platnosť vyššie uvedenej licencie.

§ 11. Záverečné ustanovenia

  1. Tieto Podmienky používania platia od 4. januára 2023.
  2. V prípade zmeny alebo zrušenia ktoréhokoľvek ustanovenia tohto Regulamentu rozhodnutím príslušného orgánu alebo súdu zostávajú ostatné ustanovenia v platnosti a sú záväzné pre Predávajúceho a Klienta.
  3. Predávajúci si vyhradzuje právo meniť tento Regulament. Všetky zmluvy uzavreté pred dňom nadobudnutia účinnosti nového Regulamentu sa realizujú na základe Regulamentu, ktorý bol platný v deň uzavretia zmluvy.
  4. Právom rozhodujúcim o všetkých sporoch súvisiacich s Regulamentom je právo poľské.
  5. Prípadné spory vzniknuté v súvislosti alebo pri plnení Služby sa strany zaväzujú riešiť vzájomnými rokovaniami alebo mediáciou, a v prípade nedosiahnutia dohody budú tieto spory podrobené rozhodnutiu súdu príslušného pre sídlo Predávajúceho.
  6. Klient, ktorý je Spotrebiteľom, môže tiež využiť mimosúdne spôsoby riešenia reklamácií a uplatňovania nárokov. Všetky informácie týkajúce sa mimosúdných spôsobov riešenia reklamácií a uplatňovania nárokov sú dostupné na internetovej stránke Úradu na ochranu hospodárskej súťaže a spotrebiteľov na adrese: www.uokik.gov.pl . Zároveň sa uvádza, že uvedené konania majú dobrovoľný charakter a obe strany sa musia na nich dohodnúť.
  7. Na základe Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) č. 524/2013 zo 21. mája 2013 sa informuje, že na adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je dostupná platforma internetového systému riešenia sporov medzi spotrebiteľmi a podnikateľmi na úrovni EÚ (platforma ODR). Platforma ODR predstavuje internetovú stránku s komplexným servisom pre spotrebiteľov a podnikateľov usilujúcich sa o mimosúdne vyriešenie sporu týkajúceho sa zmluvných záväzkov vyplývajúcich z internetovej zmluvy o predaji alebo zmluvy o poskytovaní služieb.

§ 12. Príloha 1 – Informácie týkajúce sa uplatnenia práva na odstúpenie od zmluvy

  1. Právo na odstúpenie od zmluvy za nižšie uvedených podmienok prináleží Spotrebiteľovi a individuálnemu Podnikateľovi. Máte právo odstúpiť od tejto zmluvy do 14 dní bez udania akéhokoľvek dôvodu. Lehota na odstúpenie od zmluvy uplynie po 14 dňoch:
    1. 1.1. v prípade kúpnej zmluvy odo dňa, kedy ste nadobudli vec alebo kedy tretia osoba, iná než prepravca a vami určená, nadobudla vec do vlastníctva;
    2. 1.2. v prípade zmluvy zaväzujúcej na prevod vlastníctva viacerých vecí, ktoré sa dodávajú osobitne, odo dňa, kedy ste nadobudli poslednú z vecí alebo kedy tretia osoba, iná než prepravca a vami určená, nadobudla poslednú z vecí do vlastníctva;
    3. 1.3. v prípade zmluvy zaväzujúcej na prevod vlastníctva vecí dodávaných po častiach alebo v sériách odo dňa, kedy ste nadobudli poslednú sériu alebo časť, alebo kedy tretia osoba, iná než prepravca a vami určená, nadobudla poslednú sériu alebo časť do vlastníctva;
    4. 1.4. v prípade zmlúv o pravidelnom dodávaní vecí po určitú dobu odo dňa, kedy ste nadobudli prvú z vecí alebo kedy tretia osoba, iná než prepravca a vami určená, nadobudla prvú z vecí do vlastníctva;
    5. 1.5. v prípade zmlúv, ktorých predmetom je poskytovanie služieb alebo digitálneho obsahu, ktorý nie je dodávaný na hmotnom nosiči – odo dňa uzavretia zmluvy.
  2. Na uplatnenie práva na odstúpenie od zmluvy musíte informovať nás, t.j.: BIOSHI S.A. Tel.: +48 788 208 018, eBio24.sk, E-Mail: kontakt@ebio24.sk, Jasnogórska 1, 31-358 Kraków, o vašom rozhodnutí odstúpiť od tejto zmluvy prostredníctvom jednoznačného vyhlásenia (napr. písomná správa zaslaná poštou, faxom alebo e-mailom).
  3. Môžete využiť vzor formulára na odstúpenie od zmluvy, avšak nie je to povinné.
  4. Môžete tiež vyplniť Elektronický formulár vrátenia dostupný na stránke Internetového obchodu: https://ebio24.sk/sk/returns-open.html. Ak využijete túto možnosť, neodkladne vám zašleme potvrdenie o prijatí informácie o odstúpení od zmluvy na trvalom nosiči.
  5. Na zachovanie lehoty na odstúpenie od zmluvy stačí, ak odošlete informáciu o uplatnení práva na odstúpenie pred uplynutím lehoty.
  6. V prípade odstúpenia od tejto zmluvy vám vrátime všetky platby prijaté od vás, vrátane nákladov na doručenie veci (okrem dodatočných nákladov vyplývajúcich z vášho výberu doručenia iného než najlacnejšieho štandardného spôsobu doručenia ponúkaného predávajúcim) neodkladne, a v každom prípade najneskôr do 14 dní odo dňa, kedy sme boli informovaní o vašom rozhodnutí uplatniť právo na odstúpenie od zmluvy. Platby budú vrátené rovnakým spôsobom, aký ste použili pri pôvodnej transakcii, pokiaľ ste výslovne nesúhlasili s iným riešením.
  7. V prípade zmlúv zaväzujúcich na prevod vlastníctva vecí, pri ktorých sme nenavrhovali odber veci pri odstúpení od zmluvy, môžeme zadržať vrátenie platieb do času prijatia veci alebo do času, kedy nám poskytujete dôkaz o jej odoslaní, podľa toho, ktorá udalosť nastane skôr.
  8. Vracajúcu sa vec prosím zaslať na adresu:BIOSHI S.A. Tel.: +48 788 208 018, eBio24.sk, E-Mail: kontakt@ebio24.sk, Jasnogórska 1, 31-358 Kraków, neodkladne, a v každom prípade najneskôr do 14 dní odo dňa, kedy ste nás informovali o odstúpení od tejto zmluvy. Lehota je zachovaná, ak vec odošlete pred uplynutím 14 dní. Budete musieť znášať priame náklady spojené s vrátením veci.
  9. Z dôvodu hmotnosti a rozmerov veci, pri odstúpení od zmluvy môže byť jej vrátenie spojené s vyššími nákladmi ako bežná poštová zásielka. V prípade využitia kuriérskych služieb môže byť potrebné odoslať zásielku na palete, čo je drahšie ako bežná poštová zásielka.

§ 13. Príloha 2 – Vzor formulára na odstúpenie od zmluvy

pixel